مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 15:352024-01-15ورزشي

زهره شکوفنده: تا جایی که جسم و روحم اجازه بدهد فعالیت می کنم  


سومین اجلاس سراسری ایران، بانو، تجارت با تقدیر از زنان موفق ایران زمین در عرصه های مختلف هنری و ورزشی، در سالن همایش های بین المللی صداوسیما برگزار شد.

- سومین اجلاس سراسری ایران، بانو، تجارت با تقدیر از زنان موفق ایران زمین در عرصه های مختلف هنری و ورزشی، در سالن همایش های بین المللی صداوسیما برگزار شد.

در حاشیه این مراسم نیز از زهره شکوفنده، دوبلور پیشکسوت کشورمان تقدیر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، زهره شکوفنده، مدیر دوبلاژ و گوینده پیشکسوت با حضور در سومین اجلاس سراسری ایران، بانو، تجارت در سخنانی گفت: از اینکه این فرصت را یافتم تا بتوانم شانه به شانه در کنار بانوان قهرمان و مدال آور کشورم بایستم بسیار خرسندم.

بنده افتخار 67 سال فعالیت در عرصه هنر دوبله کشور را دارم و با تمام توان و تا جایی که بضاعت جسمی و روحی ام برقرار باشد، همچنان در این مسیر فعال خواهم بود.

تقدیر از بانوان قهرمان پارالمپیک و پارآسیایی، از دیگر بخش های این اجلاس بود.

مجید دامادنژاد، دبیر اجرایی این اجلاس که به به همت موسسه فرهنگی و هنری عصرگفتگوی قلم برگزار شد هم در سخنانی گفت: این تقدیر و تجلیل ها از رسالت های این اجلاس است که روند آن به طور قطع ادامه دار خواهد بود و در هر دوره سعی خواهیم کرد از جامعه هنری و ورزشی تجلیل داشته باشیم و حتی گستره آن را در راست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زهره شکوفنده: تا جایی که جسم و روحم اجازه بدهد فعالیت می کنم  

زهره شکوفنده: تا جایی که جسم و روحم اجازه بدهد فعالیت می کنم